Hej och hå!!

Är riktigt stolt över mig själv då jag imorse äntligen hade fått tillbaka lusten att sticka ut och springa! Kilade upp ur sängen, åt en macka och drog sedan på mig löparskorna och stack ut. Hade dock inte sprungit så långt innan tröttheten kom ifatt mig... Kändes verkligen att jag inte har tränat på några veckor, fy skäms! Men nu ska jag igång igen! Sprang en liten runda på en och en halv kilometer tror jag, gick inte längre ^^ Men igång är jag iaf! Sen promenerade vi ner på stan, Eva, Anders och Alex skulle med 14.04 tåget och vi andra skulle shoppa julklappar och lite smått och gott :)

Jag hittade en present till André, hoppas verkligen att han gillar den för det är inte den presenten jag hade tänkt mig från början ^^ Så hoppas att det blir ett sött leende på hans läppar imorgon när han får den :) Köpte också sakerna till julfesten som jag skulle köpa, fick springa omkring överallt innan jag hittade stämplarna men det löste sig till slut, tacka vet jag Bokia - dom har det mesta man kan tänka sig behöva faktiskt! Sen köpte jag ett par örhängen till mig själv också, til julfesten nu på onsdag. Hittade också ett par skor jag vill ha - pumps från Din Sko för 249 kronor, svarta eller röda (storlek 38, någon som vill köpa dessa små söta skor åt mig "ängla look"). Men måste kolla om min ekonomi tillåter mig att köpa dom.. Tvekar faktiskt på det, men man kan ju alltid tänka possitivt och hoppas på det bästa ;)

8 dagar kvar tills julafton och 20 dagar kvar tills jag fyller 17 :) !

image32Vill ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0