Dan före dopparedan ^^

Blev väckt av farmor och Minna vid halv nio i morse, dom ringde och frågade ifall jag skulle med och handla, vilket jag skulle ^^ En halvtimma senare var jag färdig, då hade jag duschat, fixat håret, sminkat mig, bäddad sängen (hör och häpna ^^), plockat undan på Simons rum och packat min väska - är riktigt stolt över mig själv! Bädda sängen, wow, det har jag inte gjort på väldigt, väldigt länge!

Vi åkte till Ica Ekängen och shoppade loss bland maten, jag fick mina älskade nötter och kantarellost :) Mumsmums! Så ikväll blir det glögg, kex med kantarell ost och nötter för min del :) Förhoppningsvis går det något bra på tv också! Nu sitter jag här hemma hos pappa och Minna, segar runt lite. Käkade nyss en smaskig frukost!

Glor ut lite igenom fönstret, ser man någon snö? Nä icke, ingenting alls :( Boooring! I want snow! I want a white Christmas eve, but I doubt I will get one..

I miss you..!

Kommentarer
Postat av: Poolpojken Himself

Go nötter, go nötter :) GOD JUL!

2007-12-23 @ 11:43:47
URL: http://www.poolpojken.blogg.se
Postat av: Poolpojken Himself

Svar: tack får man säga :) Du fan gör alla så snygga bloggar? :/ Min måste bli lite snyggare :/ Har mycket besökare nu ju så då måset den vara fin :S

2007-12-23 @ 12:47:16
URL: http://www.poolpojken.blogg.se
Postat av: Poolpojken Himself

Svar: Gud vad roligt att du gillar min blogg :9 Har haft ungefär 100 besökare idag. kul att det man gör uppskattad, fast julen är ju väldigt lätt att blogga om iofs :) Jo jag håller på att försöka få till designen lite iallafall, en toplog skulle inte sitta fel liksom :) Fått in en klocka nu iallafall. :)

2007-12-23 @ 14:38:52
URL: http://www.poolpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0