Christmas holiday

What am I going to do at Christmas eve?? Well, förmiddagen spenderas med pappa, Minna, farmor och farfar - julklappar skall öppnas, mat skall ätas och jag skall sen köras hem till mamma. Hemma hos mamma bli det Kalle Anka, mat och julklappar, then what? Det är bara jag, mamma och Per-Arne hemma.. That sucks! Ska till kyrkan på kvällen, midnattsmässa - ska möta Petra och Sara där, vi ska byta presenter och njuta av sång :) Thats great! But I mean, I want a christmas eve full of persons and fun stuff, I'm not so sure that this will be one of those..

Min klass, mina vänner, min familj - mitt liv just nu är toppen, jag älskar det och mår bättre än vad jag någonsin förut har gjort. Tack <3

image34 This girl, she makes me smile and she understands me like no one else <3

Kommentarer
Postat av: Ylva

HERREGUD MÄNNIKSA! TA BORT DEN DÄR! PRONTO!

2007-12-25 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0