Bonde söker storstad ^^ ?!

Igår kväll fick ju då Tim joooooordens svåraste gåta av mig, han skulle gissa vilken sport jag hade fått i (Tynglyftning då) och han fick crazy mycket med ledtrådar! Det tog honom strax över en timma att få fram namnet och sporten, hade såå himla skojj att det går inte att beskriva! Han dampade loss ibland för att han bara INTE kunde komma på vad de var fastän han hade fått så galet mycket ledtrådar. Lockade fram honom till slutet, var nästan som att jag fick skriva hela ordet utom sista bokstäven eller något, men till sist kom han på det xD

Har varit ute hos Grevby idag med Tim, riktigt najs faktiskt! Vi blev upphämtade på stationen i Läggesta av Grevby och hans mor och sen bar det av bort ifrån civilisationen ut på landet. Blev hel ställd när vi kom fram, dom bor verkligen på en bondgård xD !! Så idag har jag varit bonde för en dag. Har hoppat runt bland höbalar (god damn fun!), varit ute och promenerat med en häst, nästan mockad fårskit, sett ut som en hästtjej (enligt Tim ^^) - jag hade nämligen på mig hans mjukisar, stövlar lånade från Grevbys, Tims sjövärnkårens munkis och en lånad jacka + mössa och ridhandskar. A true horse girl to everything but the truth xD Stiligt stiligt!

Johan fick samma gåta som Tim fick igår kväll (om tyngdlyftning) och han knäckte den på typ 5 min, såå ägd du blev Tim, så ägd!!! Spelade Guitar Hero, fobollsspel, ännu mera Guitar Hero och sen lärde jag mig Diabolo! Riktigt god damn nice måste jag säga :D !! Är såå grymt stolt över att jag lyckades fånga och allt, damnit ;) I'm good, maybe I should learn some more stuff like that. Men Grevby var ju bara för grym på allt det där, han hade värsta flyttkartongen fylld med "clown/cirkus" stuff som han verkligen kunde behärska! God damn! Blev riktigt chockad när han satte igång, det slutade med att Tim och jag klassade honom som: Bonde, cirkusartist och civilinjenjör. Snacka om olika karaktärer - fun stuff!

Men riktigt härlig dag faktiskt! Riktigt najs, var riktigt skönt att vara ute på landet, riktigt skönt. Trodde aldrig att det skulle vara så coolt att skutta omkring ibland höbalar och köra diabolo samtidigt! Man satt faktiskt riktigt skönt på höbalarna, hm.. Man kanske ska ta in några och stoppa upp och ha dom som bänk/soffa i stället, damn - det kanske skulle bli skönt xD !! Haha, damn I'm crazy ^^

Hade en riktigt principhetsperiod sen på tåget hem, var sååå sur på mig själv för att jag inte hade vågat gå ner hela vägen till smedjan i natt (jag och Tim var ute och sprang omkring bland berg och buskar. Bestämde oss sedan för att kolla sen gamla smedjan där Tim slaktade får när han var mindre - spoooooky) och var nästan på väg att hoppa av tåget med Tim i Strängnäs och åka hem med honom bara för att gå ner till smedjan och in i den ^^ Snacka om en typisk "Hanna princip sak idé som tar över sinnena och gör mig ännu mera galen och insane än vad jag redan är" ^^

André ringde idag också, blev riktigt glad över det, det värmde :) I Miss U, I do. Längtar tills min födelsedag (A) Men iaf, han skrämde mig rejält. Han har legat på akuten nu perioder i några dagar och tagit prover och shit för att det som han trodde var matförgiftning tydligen hade visat sig vara bildtarmen! Så jag är orolig för honom nu, god damn orolig.. Vet att han sa åt mig att inte vara det, men det är grymt otroligt svårt att inte vara orolig! Hoppas det går bra, I really do. Men det var skönt att höra hans röst, hade faktiskt gått och tänkt på att ringa honom nu ikväll i några timmar när han ringde - värsta tankeläsningen mellan "Mitt ute i ingenstans" och Arboga :) Sweet som en viss söt person skulle säga :)

Nä nu måste jag sova, jag riktigt känner hur ögonlocken faller ihop på mig och förpestar min vakna tid här i min grymt sköna säng som är ganska stor. Måste kanske sova, har dock svårt att sova ensam nu för tiden eftersom jag typ aldrig gör det då jag typ sover borta en natt i veckan minst och senaste tiden i skolan typ aldrig var hemma ^^ Menmen, det är lika bra att vänja sig igen antar jag, but I hope not ^^

Men iaf, Goooood night

Kommentarer
Postat av: Anna^^

Har du räknat hur många gånger du sa Damnit Och God damn? X)

2007-12-30 @ 17:44:14
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0