At the countryside at Tim's place :)

Åkte hem till Tim idag, tidigt tidigt - bussen gick vid halv tio och jag och Petra somnade vid typ fyra i natt så det var bara att släpa sig upp vid åtta ^^ Men väl framme i Strängnäs (ack du underbara stad) så var jag pigg igen! Tim mötte mig vid busshållsplatsen i Sundbypark och sen promenerade vi hem till honom på gräääävlingsvägen xD ! Snackade åter igenom allt och inget och åter igen ganska bokstavligt ;) Haha! Men iaf, vi sprayade hans grymt najsiga bokhylla och även lite andra detaljer i huset!

Vi har lekt med helikoptrar och lagat mat, setat och ätit en lååååång middag med hans föräldrar och en massa annat xD Nu dricker vi te och ska typ snart ut och promenera, hell yeah xD "En mil är inte så långt ;)" Haha! Najsnajs!

Crazy evening och jag ska stanna över natten, vi ska iväg till Grevby imorn och mobba skiten ur honom ;) Jag ska spöa skiten ur dom på Guitar Hero och Grevby ska tydligen lära mig cykla på en enhjuling ^^ Mohaha, jag kommer bryyyyyta benen xD !! Eller iaf stuka foten igen (var som sagt ett tag sen nu ^^) Haha!

Sweeeeeeet dreeeeaams!!!! <3


(Btw, JAG SKA FÅ EN IPOD AV PAPPA OCH MINNA I FÖDELSEDAGS PRESENT xD !!!!!! )

Kommentarer
Postat av: Anna^^

:D! YEAH! Sounds FUN & GREAT!

2007-12-29 @ 22:32:42
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0