3 towns in one day ;)

Fick äntligen sova ut idag, vaknade vid halv elva och var super pigg :) hur skönt som helst. Var dock lite ledsen över att min dröm inte var verklighet - igen.. But thats life, maybe one day my dreams will come true.

Mamma, jag, Per-Arne, mormor och morfar tog bilen vid tolv och åkte till Arboga för att gå på marknad. Har aldrig varit där förut så det var ganska spännande och härligt. Väldigt vacker stad tycker jag, men som André sa också - tiden står stilla där ^^ Mamma och Per-Arne inhandlade en ny tv som vi får hem om en vecka kanske. Jag hittade äntligen en röd skjorta som kommer passa utmärkt till min satin kjol från Vero Moda till jul ;) Fick också en väldigt fin påse som kommer passa fin fint i min samling! Travade vidare mot lottstånd och korvstånd med en mamma som suckade över min påse! Hon tycker nämligen att jag är väldigt hopplös som samlar på påsar! But hey, someone got to be different! And why not me ;) ? Marknaden var inte så stor, gick en runda och provsmakade en dellikat abborsoppa och olika brödsorter. Köpte också en bibel, en studentbibel till och med! Och en julklapp till Sara. I hope she will like it, I really do!

Hamnade sen på Athena, fick äta grekiskt för andra gången den här veckan! Jag smaskade i mig en annan pasta rätt - pasta med oxfilé i krämig sås. Mumsmums! Helt suveränt gott faktiskt! Dock inte godare än kyckling pastan på grekiska i Strängnäs. (Grekiska här hemma i Eskilstuna är faktiskt också god, men det var ett tag sen jag åt där ^^ ) Jag betalade hela kalaset. Eller a, betalade och betalade, jag ska få in pengarna på mitt kort av moder jord och PAL så fort som möjligt :)

Nu ska jag snart åka till Strängnäs och hem till Krull. Vi ska sociala ikväll genom att glo på TV och slå i Engelska lexikon igen kanske xD ! Haha, helt galen kille men så jävla rolig. And take it easy, he is just a very, very good friend - my heart belongs to another person.

<3

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0