Packning på G

Nackdelen med att ha flyttat hem igen är att det blir grymt mycket släp. Bara skolböckerna väger ju sin beskärda del. Måste tänka på vad jag ska göra efter skolan, om jag ska stanna kvar och plugga, har jag möte, ska jag träna eller inte osv. Beroende på vad jag ska göra blir väskan tyngre. Ska jag träna när jag kommer tillbaka till stan måste jag ha någonting med mig att äta innan så jag orkar träna och sen någonting snabbt att få i mig efter så jag orkar ta mig hem. Så ska jag träna blir det skolböcker, träningskläder och mat. Det fyllder ganska fort en halvstor väska och tynger ner axlarna fort också. Men fördelen med det hela är väl att jag blir starkare om jag lyfter mera varje dag :P Fast ryggen lär jag döda mig igen lagom till sommaren som det ser ut nu ^^ Men aa, idag är väskan tung - slutar sent och ska träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0