morgonpigg idag?

Varje gång väckarklockan ringer tidigt så förbannar jag den anledning som gör att jag måste gå upp. Varje gång funderar jag igenom om jag kan sova liiite längre, om jag ska strunta i saken som har gjort att jag måste gå upp. Till iaf 95 % av gångerna lyckas jag inte övertala mig själv att sova vidare. Idag va de otrooligt segt och hjärnan va så mör att jag nog hade kunnat lyckats övertala mig själv om det bara hade varit någon annan anledning än att jag börjar jobba klockan 07,00.. Sucksucksuck, men jag vet med mig själv att det blir kul när jag kommer dit och helt underbart om en månad när lönen kommer! Men just nu är det enda jag kan tänka på "hinner jag göra mig klar om jag sover 30 min till?"




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha... Så tänkte jag också i morse.. Började nio men lyckades komma hem tre i natt!

2009-03-15 @ 10:53:05
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0