Tacos på matsedeln!

Kvällen hemma hos Mathias och Thomas blev hel lyckad! Jag och Malin började kvällen med att träna och grabbarna fick handla food. Tacos stod på matsedeln ;) Sen hem till killarna och laga mat, gick finemang - allt med en uuuuber gullig katt, Sagis, som sprang omkring benen på en. Hela kvällen fylldes med god mat, gott att dricka (jag fick en jägerbomb som var otroligt intressant och otroooligt god!) , massa bra musik och sång och ännu mera snack om allt mellan himmel och jord :) Sammanfattningsvis kan man säga att det var en toppen kväll och att så här trevligt har jag inte haft på länge :) Tack!!!!



Galen musiksmak fanns på den datorn btw! Galen men bra! Vi kom fram till att jag och Malin har mycket att lära varandra på det området :) ! Men jag kan nog snappa upp en del musik från killarna också, de hade en kul musiksmak där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0