Första januari :)

Då var det första januari igen då. Den är dagen är föralltid tillägnad slöhet och pizza ätande och det enda jag har gjort sen jag vaknade är att ligga i soffan och slöa framför dumburken. Riktigt skönt att göra det faktiskt, bara ligga där och låta tiden gå, smsa lite med olika folk och bara vara. Sen kommer pizzan hem med mamma och Per-Arne! De där två mupparna (Mr. och Mrs. Lindberg :P) har inte riktigt fattat det där med första dagen på året - de tog på sig kläderna och gick hela vägen hem till Conny och Lena ^^ Men en sak har de iaf fattat - PIZZA :P


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hanna följer du med till ming palace imorgon? Kl 5 har jag bokat bord där, Typ alla tjejer från 9h ska komma hoppas jag. Och det vore ju inte lika kul om inte du kunde komma. Jag har skickat sms till dig men inte fått något svar så jag tänkte att du kanske inte fått det. Du kan väl skicka ett Email till mig =)

2009-01-02 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0