fooood :D

Åt lunch med Anna idag inne på 21an, blev en nachotallrik. Måste säga att det var lite konsigt att äta nachotallrik med tzatziki till men de va jätte gott! Fast vet inte riktigt vad jag tycker om att det var ärtor i den däremot. Så om man ska jämföra de nachotallrikar jag har ätit på senaste tiden så måse jag nog säga att Lauras slår 21ans! Kommer dock inte ihåg hur prinsens nachotallrik smakar, dags att prova den någon gång snart igen kanske! Får slå en pling till min kära kusinvitamin och luncha med henne lite längre fram helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Prinsens nachos slår allt!! =D

2009-01-28 @ 22:04:46
Postat av: Anna

Prinsen har ju världens bästa! Jag är på!

2009-01-29 @ 08:28:20
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0