Eighteen ;)

Och så är man förbi suckie seventeen och har äntligen blivit 18 xD  Blev frukost på sängen med en stor blombukett med en spermielikör i från moder jord och ett jätte fint kort med ett bra bra budskap :) Ganska härligt faktiskt, jag kan tatuera mig, pierca mig, åka på kryssning, dra ut på krogen och mkt annat smått och gott utan att mamma kan säga nej! Naaaajs! Första anhalt är iaf middag ute ikväll med Anna, Marcus och Gustaf, andra anhalt är party i stockholm på fredag med Jennie, Jens och massa massa fler!!!  Can't wait!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer vid tre och firar lite :o)!

2009-01-05 @ 10:05:29
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Ramen

spermielikör? hmm.. låter ju ...gott xD

2009-01-05 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0