016

Första riktiga skoldagen kändes det som idag. Har gått från 8.30 till 16.30. Har varit lite segt men ändå ganska skönt. Har dock en del att göra nu som ska vara klart den här veckan men det är inga större problem, en samhällskunskaps uppgift, en labbrapport (kemi) och en bokrecension på engelska. Nemas problemas, bara att skriva på! Annars har jag varit riktig lättad idag faktiskt, hemflytt i helgen så jag blir en 016a helt och hållet igen! Sköönt!

Sitter annars och planerar lite olika saker:
   - hur jag ska göra ordning rummet hemma igen
   - vad Jens och jag ska göra på lördag

ganska skönt att ha hjärnan full igen på ett vis, man slipper tänka på vad man ska tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0