Röda klackar och massa bra musik

Krogen igår blev hellyckat! Fick med mig Lisa och Marcus ut och vi mötte upp Troll, hans syster och syrrans kille på Lotus. Jag hade mina nya röda klackar på mig så jag var lång :) ! Vi hamnade i en soffgrupp och snackade en massa skit om allt och inget. Hamnade på dansgolvet med Troll efter ett tag men det var inte kul för han är för bra på att dansa ^^ Lisa och jag hittade ett gäng gamla kompisar så slutet av kvällen spenderades i sällskap med dem. Dansade lite med Johnny också, hade inte träffat honom på över två och ett halvt år så det var kul, bytte nummer så att vi kan hålla kontakten nu :) Tror vi satt och sjöng schlager i mer än en timma också ^^ Haha, men aa - lyckad kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0