Nu kör vi!

Ville verkligen inte gå upp i morse, min säng va så varm och gosig. Mörkt på rummet var det också. Sköönt!! Vaknade vid fem första gången (skulle ta vanliga bussen och sätt mig i skolan och plugga i några timmar) och var relativt pigg, men gick jag upp? Nej så klart jag inte gjort! Dum som jag är ställer jag om klockan till halv sju för att ta åtta bussen och när jag vaknar sen är jag självklart trött.. Suck! att man aldrig lära sig att man ska gå upp när man vaknar och är pigg. Måste bli bättre på det där! Men jag hann med bussen idag också, tog mig bara 15 minuter att gå ner på stan den här gången för det var så kallt. Var riktigt ambitiös och gjorde svenskan på bussen hit så nu har jag inte alls mycket kvar innan lovet:

   - Redovisningen i Svenska (imorn)
   - Fysikprov (fredag)
   - Matteprov (tisdag)
   - Historia inlämning (torsdag)
   - Samhällsdebatt (fredag)

typ som en vanlig slutspurt innan lov ^^ Så de är bara att bita tag i papprerna och ta sig igenom allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0