Tjocka, feta böcker med en massa, massa ord





Jag är så trött på att vara sjuk. Jag måste få bort min huvudvärk så jag kan sätta mig ner med mina böcker och plugga. Har matte jag måste komma ikapp med så jag klarar matteprovet om två veckor, kemi och fysik jag behöver få gjort och lite till. Fast ändå, tänk vad skönt det skulle vara att bara lägga sig ner i en mjuk säng med en tjock fet bok att läsa. Myyysigt värre och snacka om skönt. Men jag antar att skolan kommer först, eller snarare jag vet att skolan kommer först och sen mina högar av böcker som jag vill läsa :) Har setat och glott på förhäxad heela dagen och jag börjar faktiskt tröttna, matte boken börjar locka lite mera faktiskt. Kanske ska plugga resten av kvällen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0