idol, pannacotta och blekningsmedel :)

Kvällen igår med Martin och familjen blev helt underbar :) Kändes otroligt skönt och mysigt att se honom sitta här vid datorn med Per-Arne och snacka musik. Sen att sitta i soffan, äta pannacotta och kika på idol - helt underbart :) Kändes otroligt bra. Mamma hade ju då också lyckats med pannacottan :D Fast hon tog fuskisvägen och gjorde på pulver, men det gjorde inget - man ska vara lite lat ibland!

Kom just hem från farmor och farfar, fått en massa mat och har köpt hårfärg så nu sitter jag här med ett paket blekningsmedel framför mig och är grymt fundersam.. Suck! Att det ska vara så svårt att bestämma sig.. Men tänk var härligt det skulle vara att vara blond igen, samma vanliga blonda flummiga galna Hanna lixom. Men ändå, jag diggar den nuvarande bruna också. Den ser så skönt naturlig ut. Hm.. Aja, nu kommer strax Conny, Lena och sötnosen Ebba hit så jag måste kila :)

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0