Sommar idag ;)

Den här dagen har varit helt underbar, legat och solat och bara längtat efter att få hoppa i vattnet, men icke sa nicke - det fick jag inte göra för badkläder hade jag inga i närheten ^^ Synd!

Men dagen började slött, sov till sex och tog tåget till skolan i stället för bussen. Behövde sova om man säger så ^^Hade varit helt underbart att bara dyka i ifrån bryggan annars. Det är riktigt skönt att ha Linn tillbaka i skolan igen, jag njuter av det. Fast har varit rätt så uppstressad så det har antagligen gått ut över henne.. :( . Men imorgon kommer hon hit, vi ska ner på stan en stund, köpa papper och skriva ut en massa Europaarbete och sedan förbi farmor och farfar så de får träffas.

Sprang omkring på stan ett tag innan jag tog bussen hem (hade varit slö och åkt tåg med Malin och Claes hem också ^^) Shoppade ett par gula piratbyxor, strumpor, en väska och ett halsband. Najsnajs. Det var lite roligt att kila omkring med en resväska efter sig full med böcker ^^ Haha. När jag kom hem trodde jag att jag skulle få sätta mig och plugga och packa lite. Men icke, nej jag skulle leka med resten av människorna här ^^ Per-Arne hade bjudit hem sina arbetskamrater så nu är huset fullt av härliga människor som springer omkring med stora leenden. Vi grillade en massa mat och nu är alla sjukt mätta också, tror inte riktigt att någon vet hur vi ska få ner jordgubbspajen nu till efterätt. Haha :D

Har gått i shorts och linne hela dagen, sjukt skönt och det känns verkligen att det är sommar nu. Härligt!

Imorgon är det förberedelser som gäller, köpa in lite stuff som behövs till Aten, skriva klart lite arbeten som ska med, umgås med Linn, svänga förbi farmor och farfar och soooova ^^ Sen är det GREKLAND som gäller :D !!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart väder idag! :)

2008-05-09 @ 21:09:57
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0