Gröna Lund :)

Jag, Hanna Jansson, har åkt Fritt Fall Tilt och jag har bildbevis! Snacka om awesome upplevelse! Var hur rädd som helst men klarade det galant första gången och andra gången skrattade jag bara :D Sky var också suuper duktig och åkte med andra gången :) Proud of her! Men det var det sista på dagen ^^ Innan det hade vi ätit en vegetarisk pizza med skinka och en ägg och räk sallad, sovit på en gräsfläck i någon timma och åkt alla bergochdalbanor som fanns :) najsnajs, men aa det har varit en mycket bra dag :)

Sky den sötnosen förgyllde min dag idag <3

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

nice med grönan

2008-06-01 @ 00:00:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: hmm

awesome. har aldrig hört dig använda det utrycket förut. baitare!

2008-06-01 @ 20:11:21
Postat av: ängel

du förfyllde min! Men fan vad rädd jag vart! Det såg åt som om jag skulle dö och skita på mig samtidigt på det där kortet! Och bara så du vet så lämmnar det INTE ditt rum! det vill säga tas inte med till skolan! PUSS

2008-06-02 @ 00:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0