Grillning på Visholmen.

Ska om en timma iväg till Strängnäs och grillning, men jag har verkligen inte lust! Vädret är inte tipp topp och inte humöret heller. Är grymt trött och sitter och slänger längtansfulla blickar på min säng som ser gudomlig ut för tillfället. Skulle vara så skönt att bara krypa ner och sova bort hela kvällen och skita i allt. Eller ha gosigt sällskap och kika på film och äta fruktsallad kvällen igenom. Men icke, nej jag ska på grillning på Visholmen med en massa folk, vilket betyder att jag kommer sitta ute och frysa eftersom jag inte orkar vara smart och ta på mig ordentligt ^^ men men, det blir nog super kul! Slipper iaf åka buss dit, det hade varit jobbigt. Blir iaf kul att träffa alla som kommer, vilka det nu är ^^ Ska bara göra mig i ordning och lite till också. Kanske ska sova i 30 min? Eller ska jag fortsätta trycka ner näsan i kemiboken? Ehum, funderar..


Kommentarer
Postat av: ängel

Du behövde ju inte komma :P Fat jag är glad att du gjorde det! Älskar dig

2008-05-02 @ 11:57:26
Postat av: Anna

Gosigt sällskap som i vem?

2008-05-02 @ 12:47:21
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0