The Holiday



Jag och Angelica är mitt inne i filmen "The Holiday" och jag bara älskar den. Tänk att hitta en kille så varm och härlig som Graham (Jude Law) eller en så rolig och omtänksam som Miles (Jack Black), finns det såna? Ska man kanske sätta ut en kontaktannons som säger "En glad och positiv tjej söker kille som är som Jude Laws karaktär Graham i "The Holiday"" ?? Nej, skulle inte tro det! Men ändå, vilken drömkille. Ja tack! Men aa, älskar filmen och konceptet det bygger på. Perfekt passande för en lugn tjejkväll :) SE FILMEN!

(ska man kanske någon gång långt fram prova på att byta liv för en vecka eller två?)


Kommentarer
Postat av: Linn

Det finns såna killar och man hittar dom om man inte letar, så är det bara. Jag är lyckligt lottad och har redan hittat den kille som är så för mig och jag är otroligt lycklig för det,. jag önskar bara att alla skulle få hitta någon som gör en lycklig och verkligen älskar en för den man är. Det är underbart. <3

2008-07-22 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0