Semester :D

Så var jobbet för i år slut :) Vi hann med precis allt vi skulle hinna med (tack vare en väldans massa övertid ^^) och fick idag köra både dumpers och lastare. Det var otroligt kul och jag har verkligen fått blodad tand! Jag som aldrig har setat bakom en ratt i hela mitt liv och kört bil eller något annat har kört fyra lastare och en dumper, utan att köra ner i diket ;) Fick till och med höra från Elins pappa att jag hade det i blodet. Najsnajs! Är det vanligt att tjejer fastnar för att köra dumpers? Jag älskade det iaf och ska fråga pappa sen om jag får komma med honom till jobbet och möjligen prova lite "ängel".

Men senaste månaden har varit kul, har jobbat i team med Cissi och vi har jobbat på med en bra fart och har haft otroligt kul samtidigt. Mycket har jag lärt mig så är det någon som behöver hjälp med att måla så hör av er! Man kanske till och med råkar jobba där något mer om man får ^^ Skulle vara kul! Men tillbaka dit någon gång, det ska jag :)

    

såna här har jag kört :D !!

Kommentarer
Postat av: jennifer

coolt, var det svårt? ;)

2008-07-11 @ 17:32:18
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Krull

Fan.. jag vill också åka traktor... fast jag vet inte fall man ska sätta mig bakom ratten på en sån... kommer nog få för stort mak begär...

2008-07-11 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0