Mor och dotter dag :)

Dagen började med en (som var tänkt en snabb) tur ner på stan för att handla underkläder till mig. Slutade med att jag hade handlat undisar för nästan 1000 kronor ^^ köpte ett par Björn Borg trosor för 200 kronor, Oops! Köpte också en (galet) blå smurf t-shirt ifrån Carlings för x-antal kronor. Mamma älskade den lika mycket som jag gör :) Drog sen till Sundbyholm efter att ha käkat på Tapas och solade fast vi blev fort rastlösa och drog hem :P Solade och hade vattenkrig i stället för att vattna landet :P Som avslut blev det bio: Mamma Mia. PA följde också med och man kan lätt säga att jag har fått en ny favoritfilm :D !! Se den!!


Kommentarer
Postat av: ANNA

HAHA jag såg också den XD med mamma ikväll, fast kvart över9 ^^

2008-07-29 @ 00:08:08
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0