Solen skiner, fåglarna kvittrar, glassen smälter på tungan och kylan biter lite i kinden - det är vår på G :)

Vaknade i samma säng som joordens underbaraste tjejer, Vickan och Sky, men ganska fort så ramlade Sky nerför sängen ^^ Kittlade upp Vickan och sen hamnade vi vid frukost bordet och åt en riktig hotell frukost, fast utan hotellet ^^ Ungefär 40 min innan de där två söta sakerna skulle trava iväg till bussen och ta sig till stationen fick jag för mig att jag minsann skulle åka med så det blev damp damp in i duschen och packa allt illa kvickt med Vickans hjälp. Men vi hann, kom till och med för tidigt till bussen och fick stå och vänta i några minuter :)

Jag och Sky åt lunch utanför henne på en bänk, satt där i solskenet inlindade i en massa filtar och sovsäckar och lyssnade på fåglarna och åt våran pasta. Maten avslutades med att vi delade på en glass och jag drack en kopp kaffe :) Sen satt vi kvar ett tag och njöt av vårkänslorna, dock så försvann sen solen så vi kilade in och satte igång att plugga. Lite senare fick jag huvudvärk så vi kilade ut och gick. Jag drog på mig hela löparsetet och vi promenerade hem till Tim och våldgästade honom. Han blev överraskad och glad :D Najsnajs, va där ett tag och spatserade sedan hem igen snackandes som alltid! Nu ska vi sätta igång och plugga effektivt i några timmar och sen promenera tillbaka och lyssna sista tiden på deras rep inför onsdag ;)

Jag mår bra, riktigt bra. Bättre än vad jag trodde, men ändå... Hur ska jag bete mig på tisdag? Damn, det är jobbigt. Men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0