Skys tankar ;)

Helgen har varit sjukt kul :) jag har varit hos Hanna söt nöt och vi har haft mycket trevligt! Men ikväll blev jag rätt iriterad på henne eftersom hon började dra ut allt som fanns i min garderob. Det hela började med att vi skulle städa mitt rum, men damsugaren var ju borta och ja vem hadde den om inte Martin :P. Och han var ju självklart inte hemma! Så hanna drog ut allt ur min garderob och helvetet bröt ut! Jag blev iriterad och småsur, vi slängde halva min garderob. Och sen tog jag ut all min ilska i matlagningen med andra or maten blev STARK tyckte Hanna :P för när jag är sur känner jag inte av smaken av kryddor haha där fick hon. Men jag älskar denna människa iallafall och nu håller hon på att sommna och jag får väl lägga mig och läsa för jag är inte trött :P haha love and pece <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0