Hanna, sakta ner! Du har inte börjar träna ännu!

Helt vimsig första lektionen (svenska) jag och Linn skulle börja arbeta med grupparbetet Antiken då, men det gick ju som väntat inte alls bra.. Vi satt och snackade om allt som hade hänt under helgen och mycket därtill ^^ Gustav tyckte nog att vi var allmänt knäppa eller något! Men det är ju som sagt ingen nyhet direkt! Kemi lektionen gick faktiskt bra, jag hängde med på allt han snackade om men insåg också att "Hjälp jag måste plugga mera" Nu nu har jag hela kvällen med endast plugg framför mig :) !

Lunchrasten var skojj ^^ Släpade med Linn lite varstans. Anledningen till detta var att jag först skulle träna och lyckades få med Linn dit :) Det var som vanligt gryyymt najs att träna - kändes skönt i kroppen :) Dock ganska ont i ryggen så måste byta ut den där förbannade ryggmaskinen mot någon annan ^^ Sen sprang vi ut till Tosterö hem till Sky och hämtade mina saker eftersom jag hade kommit på att jag nog var tvungen att åka hem och plugga hela kvällen ^^

Mattelektionen kändes allmänt onödig, enda vi gjorde var att snacka typ :/ Vi skulle räkna ännu mera statistik och sen Gyllene snittet och något mer som bara var allmänt väldigt långtråkigt ^^ Jag fick sänka min gard och ta en tablett mot min förbannade ryggvärk också :( Kunde knappt sitta ner ordentligt ^^ men träffade på André utanför och snackade en kort (en väldigt kort) minut med honom :)

Just nu sitter jag och ska komma igång med att skriva en sammanfattning på all den kemi vi har prov på på onsdag ^^ Najsnajs, det lär ju bli en hel del förbannad text! Som tur är så har jag en hel del sammanfattat på papper redan! Haha..

Stressa ner ^^ Thats what i need

Kommentarer
Postat av: Linn

Klockren kommentar av Hampus--bra jobbat:p lycka till med nedstressningen, ring mig den dag du lyckas och tala om hur man gör! haha seee ya puss

2008-01-22 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0