Förbannat! Jag fick sova en timma till!!

Ah! Jag avskyr att försova mig, det finns ingenting värre! Jag vet, är helt säker på det, att väckarklockan ringde 05.00 som vanligt. Jag snoozade en gång, som vanligt, och vaknar sen av klockan 06.18!! En hel förbannad timma för sent! Jag vaknade med andra ord samtidigt som jag borde ha gått hemmifrån till bussen :( Damndamn, flög upp och sa åt mamma att hon skulle köra mig till den bussen som gick 30 min senare och dampade sedan omkring och hann till slut med bussen ^^

Dagen blev tack vare detta helt knäpp! Fick inte i mig ordentligt med frukost, fick inte dricka miff kaffe i skolan i lugn och ro.. Ingenting blev ju bra :/ Migrän på företagsekonomin och sjukt ont i ryggen ^^ Linn masserade innan fysiken och damn va ont det gjorde..

Det gick iaf bra att plugga kemi efter att vi hade slutat med Johan, Tim och Linn. Stannade kvar med Johan tills fyra och pluggade. Sen gick vi till kebaben och satt där en timma eller något ^^ Sen mot Eskilstuna och jobba..

Nu ska jag skriva lite på en labbrapport tror jag, och sen packa väskan och sen dejta min huvudkudde. Måste byta signal på klockan också, det här går ju inte!

Is it time to leave it all behind..?


Kommentarer
Postat av: Anna

När du kommer i morgon kan du be utlåningen att ropa efter mig, oooom jag inte har kommit ner!

2008-01-23 @ 15:19:57
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0