"Det är så underbart kul att se dig träna för det riktigt lyser om dig"

Snacka om helt insane dag.. Har varit nollställd och i princip inte gjort någonting på lektionerna. Eller första lektionen antecknade jag två sidor om de andras redovisningar, men sen gick det utför.. Satt och målade en as najs bild på Euklidis Geometri lektionen samt skrev en dikt vilkens innehåll jag bara absolut inte kommer ihåg.. Linn har tagit hand om den nu så att jag kan få läsa den senare när jag känner mig redo för det.. Den var tydligen riktigt djup.. Or something.. Ska nog läsa den om någon vecka eller så.. Fysiklektionen där halvsov jag tror jag, var helt borta ^^

Tränade efter att ha varit helt borta i matan (kommer inte riktigt ihåg vad som hände men det blev för mycket iaf..), tog helt slut på mig.. Sprang som en dåre och det kändes hur bra som helst, fick ur mig riktigt mycket. Linns kommentar värme rejält också "Det är så underbart kul att se dig träna för det riktigt lyser om dig". Då mådde jag riktigt bra faktiskt. Sen tränade jag på som ett djur, höjde vikterna med ett snäpp på två maskiner och jag mådde prima skinka. Tog 12 x 100 kg på ben också ;) Tim blev imponerad och jag stolt över mig själv .

Nu ska jag snart kila mot bussen så jag kan åka hem och prata med mamma, äta och sen packa väskan för att sedan ta mig mot tåget och åka hem till Linn, ska umgås med henne ikväll - vi ska kolla på Troja (om vi får tag på filmen så att säga), prata, plugga och moffa glass ^^ Helt underbart, behöver nog det ganska rejält har jag en känsla av. Palla vara ensam menar jag :/ Ben&Jerrys - chocolate therapy ska det bli!!

Insane, jag kan inte ta åt mig någonting, jag får inte in det i huvudet.. Jag är nollställd till max..

Fick också reda på idag att Josefina i klassen har blivit påkörd och ligger på sjukhuset.. Ganska allvarligt tydligen. Är orolig för henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0