Craaaazy, but I am strooong ;)

Damn, den här kvällen / dagen har varit lika galen som vanligt ^^ Brottnings match nere vid bryggan (började med att jag "puttade" Tim emot vattnet och sen blev det brottningsmatch för fullt, jag var envis som bara den och Tim likså ^^ Jag gav honom en match iaf, tydligen så är jag starkare än David eller något, eller så har jag bara bättre teknik :P Haha, Tim sa iaf "Aldrig mer brottas med en fotbolls tjej" Haha, jag säger bara en sak - OAVGJORT), picknick på en gunga vid tolv på natten, glott på exorcisten, lagat grymt najs mat, damn asså :P Jag har sovit allt för lite också, på toooook för lite.. Natten hemma hos Marcus med alla var ju helt crazy, won't say another word about it - just can't ^^ Words won't describe it good enough!

Jag fryyyyser och är tröööött, need some sleep ^^ Gonna dream about you I hope

Good night everyone!

(Jag fyller snart 17 xD!!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Pussa på dem, inte puckla på dem =)!

2008-01-03 @ 16:53:55
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Hampus Stavem

gonne dream about how? me? =D
=P

2008-01-03 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0