Nuts in a bag :)

Kom just på att jag inte har skrivit ett enda ord om Å-festen ^^ Så det är väl dags att nämna några ord :) Å-festen i år var den roligaste jag någonsin har varit på. Umgicks med Åke och Anna, sprang omkring på fredagen glada i huvudet och skrattade i kapp - mycket bra fredag som slutade på subway med en sovande Ali på ryggen :) Och på lördagen åkte vi karuseller som tokar, hade skumkrig i fontänen i stora rondellen (där Åke var mycket starkare än vi andra två med tanke på att alla försök med att få ner honom slutade med att jag och Anna låg i skummet och han stod upp rak som en fura ^^) och jag och Anna sprang omkring i Harry Potter huset och hade hur skojj som helst :P

Åke och Daniel - två nya kuliga vänner som jag tycker mycket om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0