Sleeping to dream.

Nu tänker jag krypa till kojs, är sjukt trött och har allt för ont i huvudet! Har pluggat bra mycket stökiometri, 18 uppgifter och jag har fattat allting (till och med det jag inte fattade förra terminen) så jag känner mig riktigt duktig! Snackat med André, diskuterat "coolhet" och det var intressant ^^ André är inte cool, ehum :P Haha! Och anledningen till att han "eyeballade" mig förut idag var att vi hade ätit på Mälaren och där kunde man visst inte äta! Så han stod alltså och stirrade på mig i omgångar under säkert 15 minuter ^^ Snacka om att bli psykad! Men ja, nu tänker jag soooova :)

Min galet sköna säng står mindre än en meter ifrån mig och skriker på mig. Dags att lyssna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0