Choklad.

Jag har ätit choklad. Har fått order av mamma att äta en ruta minst 70% choklad om dagen. Det är tydligen emot stress och bra för välmående över huvudtaget. Så det blir väll bra. Första tuggan var god, men sen var det inte gott längre :/ Men ett glas mjölk efter var gott iaf!

Jag har också bestämt mig för att bli en Lotta, jag ska gå med i Svenska Lottakåren. Håller på att fylla i ansökningsblanketter nu och ska mejla in. Både för att gå med i Lottakåren och gå en utbildning i sommar :) najsnajs!

Kommentarer
Postat av: ängel

Lotta?? men det godaste är ju 89 eller 90 procentig choklad!! :D

2008-04-09 @ 20:30:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Linn

Eller hur, Lotta? :S puss

2008-04-09 @ 21:55:06
Postat av: Stefan Brydell

Men den bästa chokladen är Daimkrysset!

2008-04-10 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0