Underbar och älskad av alla :)

Va på bio med Gillberg, Coffa och Natta - såg "underbar och älskad av alla" grymt rolig film xD! Rekomenderas verkligen! Iaf för dom som gillar svensk komedi/drama ;) Haha :) ! Käkade på Ming Palace efteråt, hade bookat bord. Blev bjuden av Gillberg. Där inne så va ju då Krille Sarelaa och Krille med bilen (ex båda två) Det komiska med det hela är att både Gillberg och Coffa också heter Krille ^^ Lite skojj sådär :P Men maten va god och allt! Hade jätte roligt, åkte buss hem sen och fick ont i ryggen :/

Undrar om Gillberg tog det som en dejt, jag tror det.. Men det gjorde inte jag :/ Hm... Jag är inte kär, hoppas han inte tar allt fel bara :(

Menmen, jag fattar fysiken nu och mamma och Per-Arne åker i natt, Hampus kommer imorn eller på måndag och livet leker allmänt super xD !

Hampus vännen, jag fattar inte hur bra vänner vi har blivit på så kort tid, du betyder galet mkt ska du veta! <3
Petra, my sunshine, you know how I feel <3
Sara, mitt liv <3

"Listen to the radio
Playin back in stereo
Sounds like my favorite song
I'm hummin along
My head is ringing
And I just can't stop singin now
Cause it makes me happy"

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott och vakna torrt! :)

2007-09-29 @ 23:18:41
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0