Söndag

Seg söndag faktiskt. Är så sjukt trött! Men kanske inte så konstigt eftersom Nic gick härifrån vid halv fyra i natt och jag och Petra somnade strax där efter ^^ haha.

Vi kollade på dagboken igår kväll. Blev sjukt sentimetala, filmen va så sorglig och så damn bra! Vi grät floder och och sunshine. Men sjukt bra film! Sen fick jag äntligen se "Stomp the yard" också, vi laddade ner den och Nic kom för att se den med oss :)

Menmen, idag va det :) Morfar hämtade mig vid halv tolv så jag fick inte cykla dit :/ Menmen, ganska skönt att åka bil ändå för det är riktigt kallt ute! Fast cykla hade också varit skönt.. Och bra. Hm, man kanske ska ut och cykla en sväng nu (A) Maybe, får ringa runt och kolla lite ifall någon vill cykla med mig xD

Fick mat hemma hos mormor och morfar, riktigt mums :) Råtstekt potatis och fläskfilé, smaskens xD
Och sirapsäpplen till efterätt. Efter det somnade jag (A) Va så förbannat trött så jag tänkte jag går och lägger mig och vilar middag som morfar :P (måste ju prova på penionärslivet lite, haha, så man vet vad man har att vänta och kan förbereda sig mentalt menar jag xD) det slutade med att jag sov i lite mer än en timma ^^ Vaknade lagom till kaffet och till det blev det så klart ännu mera fika, halloncheescake, smask xD ! Känner mig som värsta moffen här ^^ Bara moffar gott. Haha, så antingen sticker jag ut och cyklar, eller springer :)

http://www.smslandet.se/?r=309493  Gratis sms här :) !

Miss you a bit... Or actually I miss you a lot..

Och jag fryser!! Jag fryser något förbannat :P ! Fattar inte xD måste nästan dra på mig en stor tjock fet stickad tröjja och några extra raggisar :) haha! sen ska jag äta mormors köttbullsmacka och dricka varm choklad, fast kanske måste cykla iväg och köpa mjölk då ^^ Och då får jag ju min cykel tur ;) haha den du! Värsta smart! Nä, men då måste jag ju iväg nu, vet inte ens när Ica Slagsta stänger :/ Haha, bra koll man har! Eller så tar jag en promenix dit, det låter nästan bättre. Joo så gör jag :)  Eller så dricker jag te istället (A) Haha!!!

"I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need.."

// Coldy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0