Skrivskrivskriv ^^

Nää jag ska tydligen inte träffa Jonathan i helgen, han ska visst någonstans med SSU, kommer inte ihåg om det va Åland eller Öland (A) Så Robin kommer hit på fredag och vi ska glo filmer halva natten xD Käka pizza och snacka skit :P Ska övertala honom att vi ska ta en familjepizza, så vi har proviant hela natten och slipper springa upp och fixa mat hela tiden! Och pizza är faktiskt riktigt gott kallt! Speciellt vesuvio ;) Haha! Sen ska jag fika med Anna på lördag, hon bjuder xD She ow me one ;) Haha! Ska bli skojj, har mkt att tala om som vanligt :) ! Sen kanske Oskar kommer över, jag måste ju få höra om alla hans tjejer han flörtar med ;) haha, nää men det va så länge sen man snackade med honom ordentligt så det ska bli skojj!

Börjar känna pressen från skolan nu, det är en hel del.. Sitter just nu med två halvgjorda labbrapporter framför mig ^^ Kemi och fysik som vanligt då.. Satt igår i en och en halv timma och gjorde tabeller och sånt till fysikrapporten och nu har jag setat minst lika länge idag och bara räknat ut allt till kemirapporten - det tar tid! Det är mycket i de andra ämnena också: svenska och engelska bok till samma vecka - bokrecension samt munlig disskussion med grupp har jag för mig.. Kemin: rapporter, uppgifter, kapitel och prov. Fysiken samma där. Grammatiken - satsdelar, pronomen, läsförhör och ett gigantiskt prov i slutet av terminen. Men snart är det lov iaf, fast tror inte att jag kommer lämna alla böckerna i skolan för det, nä dom åker nog med hem allihopa..

Men det är galet skojj i skolan iaf! Skrattar varje Grammatik lektion, det är inte alls lika tråkigt med Grammatik som förut! Jag älskar det nu xD !! Haha! Och vi har sjukt skojj åt Linn, hon är gymnast men hon kan inte sitta på huk eller någon sånt för hennes vadmuskler är för korta, det tar svärstop :P Och så ramlar hon baklänges xD Garvar ihjäl mig varje gång!! Och idag på idrotten efter strykan så skulle vi stretcha, hon kunde inte göra en övning för det tog stop :P HAHA!!

Draman igår va as rolig, vi läste upp dikter. Som vi hade skrivit förra gången, fast vi visste ju inte vem som hade vems dikt och det va grymt skojj xD Jag fick Majas, Maja fick Joels och Linn fick min :P Haha, grymt kul va det!

Vad har hänt mer sen jag skrev sist då? (Jag vet att det inte va så länge sen men det hände så mkt hela tiden xD!!!)

Joo Ylva har köpt en råtta som heter Henry xD jag ska få komma till stallarholmen och träffa sötsaken snart xD !! YEAH!!

Jag har snart inte comviq längre, utan telia. Ska posta fullmakten imorn så jag slipper slösa pengar allt för länge till ^^ Tjänar lixom inte på att ha comviq längre, alla som jag ringer och messar till för det mesta har telia eller dylikt ^^ så snart, snart har jag också det ;) Haha!

Nää nu måste jag antingen sova eller fortsätta skriva, känner jag mig själv så blir det det sista alternativet (A) Suck... Är typ som "ta det lugnt, vad är det?", "Jag har inte tid att sova!!" Inte bra, inte bra. Men det är såå roligt xD !!!!! I LOVE MY LIFE <3 !!

"Hon är född i tidig vår,
då knopparna står tätt i snår.
Hon är så glad, hon är så god,
men störst av allt är hennes mod.
En dag hon ut genom porten gick
men inga skor på fötterna hon fick.
Trots detta kom hon till landets slut
och nyfiken över gränsen tittar ut..."
                         - Maja min vän :)

GODNATT xD !! // Hanni

Kommentarer
Postat av: Anna=)

Guhdars HANNA! att du orkar ^^) Men fika YESS! det ska bli mumsigt., Och jag tänker tigga pengar av modern min så det kommer inte bli riktigt jaag Som bjuder^^) hehe Pussar!!

2007-10-18 @ 17:22:16
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0