skakis ^^

Haha, det blev tåg idag iaf ^^ Fast jag INTE skulle slösa mera pengar nu så blev det både tåg till skolan och mat på stationen.. HAHA och imorn går det åt ännu mera pengar, mat i Sthlm och tåget hem eftersom jag måste hem fort som fan :/ Menmen.

Ska ju sitta kvar i skolan idag också, jag Linn, Hampus och Martin måste fixa allt inför redovisningen på fredag ^^ Jag blev ganska irriterad på Hampus här om dagen, menmen, det löste sig iaf :)

Så jag fick släpa på datorn till skolan och eftersom jag inte kunde hitta axelremmen till väskan så fick jag bära den, och den va ju inte dåligt tung heller :/ ! Sen en väska till eftersom vi har idrott som jag ÄNTLIGEN ska få vara med på xD !!! FINALLY!!

Menmen, sent hemma ikväll och typ ingen mat idag heller ^^ Humor..! Nu sitter jag iaf här och fryser och vänster armen bara skakar av en okänd anledning :/  Läskigt!!

Helgen blir iaf grymt bra tror jag xD !! Oh yeah ;)

// Hanani Panani <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Dit liv leker gumman, jahg är så glad för din skull. Du av någon förtjänar att vara lycklig

2007-10-10 @ 18:42:11
URL: http://www.sarahaggqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0