Shopping xD

Ah, jag bara älskar Stockholm (vet att jag säger det mycket, but I really do), va på stan med mamma, mormor, morfar och moster idag :) Jag, mamma och moster köpte likadana tröjor, lame uh? ;) Haha, as skojj xD !! Började med att moster hittade en svart stickad klännig/tröja inne på Manhattan och visade mamma den, mamma tog den och köpte den. Jag såg att den fanns i min storlek och provade den :) Den satt galet bra! Mamma tyckte inte att jag skulle köpa den eftersom hon va säker på att jag skulle kunna ha hennes, men jag köpte den iaf xD Moster blev "sur" på mamma för att mamma hade ryckt den ifrån henne, men hittade en i en annan Manhattan affär iaf xD Så nu har vi alla tre likadana tröjor!

Sen köpte jag äntligen mina älskade snygga skor xD!!! JAAAAAAAA!!!! I JUST LOVE THEM!!  Fick också ett par as heta jeans och köpte jordens hetaste hatt/keps :) ! ME LIKE!

Träffade sedan Jonathan, hade riktigt skojj! Vi satte oss på samma café som hans kompisar, Emma, Martin (från Huddinge :P) och Ylva. Jag åt en sallad och vi alla bara snackade om allt och inget, riktigt skojj! Så fyra nya vänner där, alltid härligt :)

Nu, tråkigt nog hemma igen, menmen, thats life :)

GRATTIS PETRA TILL ANDRA PLATSEN, PROUD OVER YOU!! LOVE YOU HUN <3 !

Nä, nu börjar filmen (en prinssessas dagbok2) måste kila! PUSSPUSSS

//Hananipanani <3

Kommentarer
Postat av: Anna^^

En prinsessas dagbok 2? Vad är det för löjl? XD HAHA Såna filmer Får inte SES! ;) hihi

2007-10-28 @ 15:43:40
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0