Plugg, plugg, plugg - PLUGG

Roliga veckor jag har framför mig.. Så här ser mitt pluggplaneringsschema ut för denna vecka och nästa vecka (jaa, jag ska plugga på lovet, har inte riktigt något annat val..):

Den här veckan:
Måndag: labbrapport momentanhastiget
grammatik
labbrapport reningsverk

Tisdag: grammatik
labbrapport krafter
Onsdag: labbrapport krafter
labbrapport reningsverk
Nästa vecka:
Måndag: sammanfattning kemi kapitel 4
labbrapport, kemi

Tisdag: bokrecension, Gömda av Liza Marklund
kemi, frågor kapitel 7
Onsdag: sammanfattning kemi kapitel 7 samt 10.1 - 10.4
Torsdag: Bokrecension, Hanging on to Max
Söndag: göra klart det jag inte fick klart på de andra dagarna

Roliga veckor va? xD Haha!

JAG ÄLSKAR MITT LIV <3

// PLUGGISEN xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0