PALLA!

AH!! FYSIK PROVET GICK KÄPP RÄTT ÅT SKOGEN!! SKIT OCKSÅ!

Blir så irriterad, igår kväll när jag pluggade med Martin och Hampus, då gick det SKIT BRA! Men såklart inte på provet! BLÄ! Blir säkert inte ett helt höstlov för mig nu iaf :/ Fan..

Menmen.. Börjar tröttna redan, this is not good! Helg snart?? ORKAR INTE! Jag behöver lov..
Petra + Hanna + lantställe = sant = VILA      LÄNGTAR

Menmen.. Klippning på lördag - SKÖNT! Vill bli av med det här hängande håret som lockar sig och ser ut som det vill ^^

Btw, grattis Per-Arne idag :) 40 år och den jäveln och mamma är i Tunisien! BLÄ! Vill också dit..
Nu känns det som att det verkligen skulle behövas. Ligger efter i matten till och med ^^ Vi ska ha räknat 4 sidor (tror jag) sen provet, jag har inte ens gjort en.. Jag är för trött i skallen och jag fattar bara inte :/ Damn...

Menmen, nu ska man kanske ta och sova, Hampus lär ju ha somnat redan så ^^ Hope so :)

// GOODNIGHT! (från en trött, snart utbränd och sömnbehövande person)

"And through it all
How could you cry for me?
Cause I don't feel bad about it.
So shut your eyes,
Kiss me goodbye,
And sleep.
Just sleep."

(damn, he is great!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0