Ny klippt xD !

Ah, äntligen har jag klippt mig :) ! Och färgat håret, det är så grymt skönt! Slippa den förra, tråkiga ensidiga frisyren :P Haha ^^ Satt hos Carro i två timmar tror jag, älskar att vara där. Det är så kul att ändra håret :) It makes a huge different!



Sen möta Anna, vi kikade runt lite på skor, dom hade fått in storleken på skorna jag vill ha xD ! Damn va bra dom va! Fast mamma  måste kila på dom iaf, hon är bättre på det där med varma skor än jag är.. Vi kilade vidare till Waynes (efter många om och men) och åt lunch, kyckling och fetaost sallad - SMASKENS xD ! Och vilka kommer ingående om inte Jonte, Jojja och Emma?! Haha, va lite skojj faktiskt, dom gillade min frisyr och mina nya brillor. Happy for that :) ! Så där satt vi inne på Waynes till Janina kom. Drack kaffe efter maten också, en latte med vitchoklad smak. Faktiskt riktigt gott! Måste dricka den flera gånger xD ! Sen kom jag på att jag skulle köpa leggins, så vi hamnade på Gina. Och det slutade så klart med att jag köpte mer än leggins ^^ En tröja och en "hängslekjol" också :) Ska ha det på mig på torsdag till Sthlm, ska ju förhoppningsvis träffa Jonathan då! Hihi (A) !

Vi va inne på Carlings och studsade runt, musiken va så glad och studsig så vi studsade fram till disken och frågade vad det va för musik :) Anna ska nu ladda ner skivan åt mig och sen skicka vidare den till mig :) (här är man olagliga^^) Studsade sen ut därifrån och vidare!

Nu sitter jag är hemma i köket och funderar på om jag kanske ska orka börja städa idag redan ^^ Måste iaf göra det imorn, och det kan ju inte vara stökigt och skitigt om Petras kompisar kommer hit :P Amnäs snubben och en till ;)  Haha xD!

Så skönt med helg faktiskt, få slappna av lite :) Fast måste plugga lite också, har ju svenska redovisning av grupparbetet på fredag så. Får se hur det går. Har ju inte ens haft två veckor på oss :/ Menmen!

"Was it you who spoke the words
That things would happen but not to me
All things are gonna happen naturally
Oh, taking your advice and I'm looking on the bright side
And balancing the whole thing "


Like a lot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0