Mum <3

Happ då blev man väckt vid fyra imorse av att lampor tänds, toaletten och duschen låter och någon stönar omkring. Två minuter senare får jag reda på varför: mamma och Per-Arne har kommit hem och är båda matförgiftade ^^ Vilket pris för att åka utomlands. Och ovanpå allt det så va maten där nere grym äcklig och dom vill absolut INTE åka tillbaka, är nu glad, verkligen glad över att jag stannade hemma :)

Så hur många timmar har jag sovit i natt? Hm, joo mindre än fyra ^^

Men skönt att ha mamma hemma igen, har faktiskt saknat henne lite. Få prata om allt och inget och bara umgås med henne igen :) My mum, only mine <3

Damn, gillar dig galet mkt, kan inte själv fatta det <3

Btw, har nu bestämt mig - hoppar av italienskan, kommer inte orka/hinna lägga ner så mycket energi på det som jag skulle behöva för att lära mig språket. Och jag vill inte göra det halvdant, för då kommer jag tappa intresset och det vill jag inte. Nä ska jag läsa italienska, så ska jag göra det ordentligt.

"je veux etre le chevalier de ton coeur pour étèrnité et on pourrait
nager dans une mer d'amour au-decu des etoiles"
       - Jonathan Gierta



//Vinterbarnet som tokälskar hösten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurru, det är två t i Giertta pucko;)

Vi ses på torsdag
Kram/din

2007-10-08 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0