Lov snart? :)

Snart lov, snart lov, snart lov :)

Helgen har varit skön och avslappnad, kolla när Deap utklassade dom andra på scen i fredags, glo film med Robin under natten, fika med Anna på stan (vi satt på Waynes i nästan 3 timmar :O!!!) Hittade ett par skor som jag bara MÅSTE ha!! Ska köpa dom så fort jag får pengar, blev verkligen tok kär i dom!! Ah!! Sen hamnade jag hemma hos farmor och farfar, som tydligen hade kommit hem i torsdags. Men dom åker på torsdag igen. Idag så åkte jag, farmor och Minna til lca Maxi, fick nästan en röd ullkappa, men farmor gillade inte att det va kemtvätt, jag visste inte riktigt vad mamma skulle tycka om det så. Men sen när jag berättade om den så sa hon bara "det är väll inga problem" ! Jag vill ha den kappan!!!! Menmen..

Känner verkligen att skolan tar all min tid just nu, jag hinner inte umgås med alla, hinner inte träffa alla som verkligen betyder <3 Det är en pest och pina! Vill ju träffa alla, samtidigt som jag vill umgås med nya vänner och fixa allt plugg i tig.. Jag menar, jag ligger efter i kemin och matten, har inte gjort så mkt som jag borde ha gjort fram tills imorn.. fanfan... Blir plugga på lovet helt enkelt.. Och ovan på allt det så börjar det hemma igen.. Mamma märker ALDRIG när Per-Arne är kort mot mig eller bara ignorerar mig, hon ser bara när jag inte orkar vara trevlig och blir spydig eller något.. Så jag får skiten så klart. Jag känner mig inte hemma här längre, vill flytta. Strängnäs, snälla jag vill dit!

Jonte, Sara, Jojja och hela Café K, glöm mig inte, fastän jag aldrig hör av mig eller syns ute längre. Jag älskar er alla <3

Men i helgen, kanske Sthlm med mormor och morfar, TRÄFFA JONATHAN xD !!

(saknar dig pappa, men ska inte ge efter.. Men saknar dig något förbannat...)

"Känslorna river inom mig.

Jag känner hur de bankar och slår,

På mitt hjärtas hårda väggar.

De kämpar för att komma ut,

Ut i det fria.

Mitt hjärtas väggar stänger dem inne,

Inom mig, inne i hjärtat, inne i själen.

Vill släppa ut dem, men ändå inte.

Vill låta mig leva,

Ett liv fyllt av känslor -

Kärlek, lycka, hopp, hat.

Men jag vågar inte.

Vågar inte släppa efter

Och rasera mitt hjärtas hårda väggar. "

// Tröttis


Kommentarer
Postat av: Anna^^

Gosh! Kommer du få skoorna? =) JAg Flyttar MED dig!! XD

2007-10-22 @ 18:52:30
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0