KÄNSLORNA FLÖDAR

Jag har skrivit två labbrapporter på två dagar xD PROUD!!

Är förbannad, besviken, irriterad, sur, grinig, glad, lycklig, upprymd, nervös - allt på en och samma jävla gång, bara för att det händer så GALET MKT just nu..!

Lov nästa vecka iaf, ska bli sköönt! Åka med tåget direkt från Strängnäs till Sthlm hem till kusiner på fredag - skönt! Träffa Jonathan på lördag = nervöst! Men ska ändå bli hur kul som helst!

Ska börja leta jobb också, springa omkring som Anna (hon är helt tooookig xD)
Btw, Anna, tack för idag, skönt att få prata ut med någon, ledsen att jag dampade ur alla känslor på en gång, blev bara så mkt med allt. Tack för att du ställde upp <3

Sovmorgon imorn - skööönt! Sova, sova, eller inte ^^ Trötter...

Mamma, tack för att du finns, känns så bra att kunna prata med dig - du är den mest betydelsefulla personen i mitt liv, älskar dig över allt annat <3

"Does it exist something as love at first written word?"

// Hannipanani :)

Kommentarer
Postat av: Anna^^

Självklart att jag ställer upp för dig gumman!! =D., btw; snyggingen på tåget? ^^

2007-10-24 @ 17:25:17
URL: http://nutsncoffee.blogg.se
Postat av: Anna^^

OCh! Skrev du på engelska på grammatikprovet? I'm Dying To know!! =D mihi

2007-10-24 @ 17:26:41
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0