Kallt xD

Oh, det är så galet underbart kallt ute! Nu trivs jag verkligen xD ! Fick ha på mig min älskade vinterjacka idag, blev yber glad när jag frös så mkt i skinnjackan när jag gick ut först ^^ Det va bara in igen och byta till vinterjacka! Lovely!!Sen cykla till bussen, frös om näsan hela vägen - jätte skönt faktiskt :) ! Nu sitter säkert alla där och tänkte "damn va knäpp hon är, hur man kan gilla att frysa?" Men det är bara så att jag är ett höst/vinter barn och bara älskar det! Kyla, mössor, stickat, vantar, halsdukar och allt - jätte kul!!

Funderar på att hoppa Italienskan. Okay, det är skojj att lära sig ett nytt språk. Men egentligen, hur mycket lär man sig på tre år?? Jag kommer inte ens orka lägga ner så jätte mycket energi på det. Eftersom kemin, fysiken, matten mm tar grymt mycket energi/tid. Så jag kommer inte fokusera så mycket på Italienskan som jag borde göra om jag vill lära mig det. Fast att få åka till Italien skulle vara skojj. Grymt skojj. Fast egentligen, tror nog hellre att jag vill uppleva Italien på egen hand för första gången. Tror inte riktigt att vi kommer åka till Venedig, Rom, Neapel, Pompeji och alla andra ställe jag vill till och bara måste få se första gången där nere ^^ Men måste ha mammas underskrift på ett förbannat papper, så det blir väll Italienska en vecka till eller någe ^^

Idag ska jag äntligen få komma till Café K igen, har inte varit där på EVIGHETERS EVIGHET! :P Ska bli grymt skojj! Få träffa alla igen, och bara snacka om allt och inget med Sara :) ! Hon har tydligen en massa om Kim att berätta, alltid skojj med skvaller om någons pojkvän ;) Haha xD !

Nä, nu ska jag kila upp till lektionen, har naturkunskap ^^ Dampade som fan med dom frågorna igår, blev 7 A4 sidor ^^ Hur orkar jag? Det är skojj xD !

Om du är ens hälften så underbar in real life, så är du helt toppen!

Relax and enjoy the weather ;)

// Höst/Vinter barnet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0