Jonathan

Hur kan en person som jag aldrig har träffat påverka mig så mycket? Jag har pratat med han i kanske en vecka på msn, inte ens det tror jag. Och redan går jag och tänker på honom kanske 50% av tiden. Han är så underbar, han har humor, är snäll, förstående och glad. Jag blir bara så glad över att se honom i cam eller bara snacka lite på msn.

Hela helgen gick utan att jag fick prata med honom, blev nästan galen. Fick abstinens. Sen äntligen nu ikväll loggade han in, gosh va glad jag blev :)

Han sa: vad har du gjort med mig kvinna?
Jag sa: jag vet inte, vad har du gjort med mig?

Jag tycker verkligen om honom, fast jag aldrig har träffat honom.

"Every little day
Every other little daaaay
You take my breath away in
Every little way
Every other little waaaay
It feels so good and
I get high on you baby"

// LOVE


Kommentarer
Postat av: Anna

guhdars HANNA :D Jag blir så glad av att läsa att du gillar honom såå mycket som du gör!! :D Hopppas Allt går bra i STHLM, MEn du går Fan inte hem till'n!

2007-10-08 @ 21:23:36
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0