It hurts

Mådde piss imorse, verkligen skit.. Fattar inte vad som händer igår.. Har inte fattat. Har känt på mig det här ett tag nu, men trodde inte att det skulle bli såhär. Igår, fattar inte att du kunde. Trodde att det va vi för alltid, även om det var kämpigt, man kämpar, man kämpar och försöker - om man känner att det är en äkta vän. Jag kände själv att det skulle ta kål på mig, men va redo att kämpa, redo att försöka. Du är min bästa vän någonsin, vad du än säger. Men, I guess life goes on. Om du inte orkar eller vill längre, fine with me. Det sårar och svider som fan, men vad har jag att säga till om saken?

Du var mitt liv, du var mitt allt
Du var den jag litade på som mest
den jag anförtrodde mig åt, den jag älskade mest
Vi sa att det vara vi för alltid,
att inget skulle komma oss emellan.
Det skulle vara vi, genom eld och vatten.
Genom festival efter festival skulle vi hålla ihop
Rock for Moc, det var vi
Sen började slutet, sakta men säkert komma emot oss
Vi kämpade, jag kämpade
Försökte och försökte
Det blev grinigt och svårt
Men jag älskade dig ändå, jag var redo att kämpa vidare
Hade kunnat ge mtt liv för dig
Men du orkade inte, du gav upp
Det är inte vi längre, det kom något emellan
Slutet är här, du gav upp.
Du orkade inte, du orkade inte kämpa
Jag älskar dig fortfarande, fastän du gav upp
Fastän du sårade mig, mer än någon gjort förut



Härlig dag iaf, frös arslet av mig imorse. Jag är ju smart nog att på den enda dagen som det verklige är svinkallt, bara ta ett par leggins och inte dubbelt lager som jag har haft varenda dag de senaste veckorna :P Smart smart! Sen tog jag ju såååklart inte mina vinterskor, utan min stövlar, KALLT!!

Labben va as skojj, vi planterade krassefrön xD I avjonat vatten, kran vatten, låg C på CuSO4 och i hög C på CuSO4, Haha hade as kul!! Satt och räknade krassefrön eftersom det skulle vara exakt 30 stycken i varje dosa xD Haha!

Lunchen va skojj, eller ÄR skojj, har fortfarande lunchrast. Har varit i matan två gånger och sammanlagt i två timmar tror jag ^^ Hade en väldigt rolig diskussion med Douglas på vägen tillbaka till skolan, 20 snabba frågor ^^ Och då menar jag snabba xD

Pusseli!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0