Helgen :)

Snacka om att jag är trött!! Och fy skäms på mig! Skulle ha pluggat hela helgen men har jag gjort det? NEJ! Usch och fy!! I fredags skulle jag ha gjort mina labbrapporter, men kunde jag hitta min miniräknare? Nej! Och jag får snart panik, är beroende av den :O ! Den kvällen slutade med att jag spelade poker med mamma, Per-Arne och Kjell ^^ Suck..

Igår va jag i strängnäs hela dagen, MARKNAD xD ! Faktiskt riktigt skojj :) Åt munkar med Sara, visade henne skolan och presenterade henne för klasskompisar :) ! Thats fun. Sen åkte hon hem, jag va med Hampus och dom tills efter fem någon gång, då kom Robin. Väntade på han vid Vasa och vi kilade sen hem till Anina :)

Hade grymt kul!! Haha, slutade att jag sov i samma säng som Ramen och Matte + Tarzan Buu (Aninas katt) Haha, det va lite smått skojj ^^ Egentligen skulle bara jag och Petra sova där men dom kunde inte åka hem för det blev lite för sent ^^ Menmen, det gick fiiiiiiint!

Är seg idag, orkar inte plugga... Men måste.. Sucksuck, skolan suger musten ur mig! Och har värsta ångest.. Inte bra, inte bra.. Stressa ner, ta det easy och ANDAS!

Snart är det lov iaf, ska bli skönt att åka iväg med Petra till deras lantställe - slappna av och bara vara :) Fast varken jag eller Petra tror att vi verkligen kommer kunna slappna av förrens sommarlovet är här, jag menar vinterlovet är bara på två veckor ^^ Spakryssning då kanske??!!

"The pointed second hand counts down the life I lead,
Marking off my legacy of worldly deeds,
Tick Tock, Tick
Constantly I think of things I can't complete,
Well it's time to throw them into the back seat...
Son of a Gun!
Life's a fleeting dream don't let it go...
Ya gotta make the most of it you know.
Don't stop now, don't let it slip away,
Live it up while you can and don't delay,
For the fleeting dreams they never stay..."
                   - Yu Yu Hakusho

// Tierd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0