Hallå, bara för att jag gillar att fika ^^

Väcktes med nyheten att Ming Palace har brunnit ned!! Vårat älskade Ming finns inte längre :O Fatta hemskt! Hur ska man överleva! Jag menar, om man ska ut och äta så äter man på Ming och ingen annan stans! Hur ska jag överleva ett helt år utan deras special stekta nudlar och biff med mambuskott och champinjoner?! Jag kommer inte överleva! Vårat älskade Ming, brunnit ned :( Hemskt! Gick förbi när jag kom ned på stan.. Såg in.. Det va helt svart, allt va bara kol. Hemskt, började nästan gråta. Anna blev lika knäckt hon. Jag menar, MING PALACE!! Stans mest älskade restaurang <3 !

Mötte iaf Sandra efter all gråtfärdig tid utanför Ming, vi gick och satte oss på Waynes. Jag åt en kyckling macka, damn så gott! Vi satt där och snackade om allt och inget och det mesta. Riktigt skönt :) Vid halv ett kom Anna ner, vi hamnade också på Waynes och fikade. Hm, varför gör inte Anna och jag mer än fikar? Joo, för att det är livet xD ! Vi satt där i några timmar, sen ringde jag Gabbe och tvingade ned henne :) Det tog kanske 45 minuter för henne att komma, är man förvånad? NÄÄ xD ! Och hon va sååå fin i håret! Kortklippt med lugg och helt svart - älska <3 ! Grymt fint! Vi satt där tills typ fyra halv fem ^^ Sen kilade vi ut, Anna sa hej då till Daniel och vi satte oss på café rutan och fikade ännu mera ^^ Mina pengar bara rinner iväg, men skit samma! :) I'm living my life!

Sen cykla hem och nu sitter jag här :) Håller på att koppla in allt på min nya dator och för över filer och allt :) ! Najs xD ! Sen ska jag skriva en labbrapport också hade jag tänkt, håller faktiskt på med den :)

Imorn, då kommer Ylva hit xD ! Miss my hun! We are going to have a GOOD time tomorrow xD ! <3

"You were everything, everything that I wanted (I wanted)
We were meant to be, supposed to be, but we lost it (We lost it)
All of our memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending"

I think it's time to move on....

// Fikamonstret ^^


Kommentarer
Postat av: Anna^^

KAFFE KAFFE KAFFE!! X) Nu Skrivit min blogg! Stolt ! ;) mihi

2007-10-30 @ 11:54:38
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0