Grattis sweety :)

Grattis på 19-års dagen snygging xD ! Hoppas du fick en bra dag, saknade dig inne på msn idag.. (A)

Skönt att få träffa Gustaf idag, har saknat att snacka med den killen :P Haha! Gosh va mkt man har missat i hans liv på 3 månader ^^ Och han har träffat en tjej i England, so happy for him xD !

Ylvish Pylvish födelsedag idag också xD ! Damm va alla fyller år ^^ Bjöd henne på glass och sen fick hon dampa hem efter skolan för att hinna fixa allting till kvällen. Haha, she is so fun that girl :) FRIENDS <3 !

Nu är det helg - galet skönt. Städa på söndag och ha kul och mysa imorn. Så underbart, sen kommer mamma hem på måndag morgon. Saknar faktiskt henne. Det är svårt att fatta att man ena sekunden, ena dagen bara önskar att dom skulle försvinna så man fick vara ifred. Okay det är grymt skönt att vara ensam, att få vara ifred, att bara få vara. Ensamheten är ens bäst vän ibland. När det blir föt mycket socialt orkar man till slut inte. Därför har det varit så galet skönt att vara ensam. Men, ändå så saknar jag mamma som fan. Hon är ändå min mamma, hon är den som ställer upp, den som förstår och finns där dygnet runt året runt :) Min mor, hon är den bästa <3

Saknar dig faktiskt, saknar vänskapen vi hade. Varför lät vi allt förstöras? Vi va så tajta, men inte längre. Miss U, I really do <3

MEN, jag älskar mitt liv just nu, har min skola, mina vänner och mitt jobb och snackar med en grymt fin kille :)

"Gå med solen
Gå med värmen
Gå med lusten, leken, färgen
Gå dit hjärtat ditt begär
Gå med Gud som kärlek är"


Stay chill ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit ge ut all info va?! ^^ =P

2007-10-06 @ 00:28:33
Postat av: Ylva

Gud va du är söt. Charmis.

2007-10-17 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0