Grammatikprov ^^

Såg att Anna hade dampat med kommentarer om hur mitt grammatikprov gick, samt hur det gick med snyggingen på tåget ^^ Så att, det gick såhär :

Grammatiken: Jag blev klar bland dom första, skrev hur fort som helst och kom till och med ihåg vad prepositioner va för någe! Men om jag får rätt, det är en annan sak xD Men nu till själva saken; jag tänkte på engelska, men skrev inte på engelska :P haha! Eller, jag tror att jag inte gjorde det iaf. För vi skulle typ inte skriva vad alla olika pronomsorter hette, utan vi skulle stoppa in ord under rätt rubrik, så allt stod typ redan :/ sen stod det inte exempel interrogativa pronomen och relativa pronomen, det stod bara pronomen :P

Snyggingen på tåget: Det satt en dunder snygg kille bredvid mig på tåget idag till skolan, blond, lagom rufsigt hår, läcker stil osv. Messade såklart Anna om det, och hon tycker SÅKLART att jag ska snacka med honom ^^ NEJ :P Men han gick av i Strängnäs som jag, dock tror jag att han gick till Thomas gymnasiet - USCH :P Haha (A)

Kanske måste ta och skriva lite nu, ska man kanske impa på Anne och skriva Svenska och Engelska bokrecensionerna och lämna in dom ^^ Haha, ska nog göra det xD Har man det klart (ska egentligen inte vara klart förren v.48)!! Eller naturkunskap, det är nog en bättre idé!

Men måste skriva mitt CV också, ska söka jobb under nästa vecka, dampa runt i alla affärer, som ANNA xD Och måste ha en underskrift från en person som jag träffar inom så ^^

Nä, naturkunskap blir det :)

Plugg, plugg, plugg :)

...är besviken på dig, man gör inte så. Inte mot en som står en så nära..

// hjansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0